חברת אפשורנס ערכה וובינר לכ-100 סוכנים בתחום האשראי החוץ בנקאי

חברת אפשורנס ערכה וובינר לכ-100 סוכנים בתחום האשראי החוץ בנקאי

לסוכנים הוצגו זוויות וגישות לניהול הלקוחות, במיזם משותף של חברת ביזי ואפשורנס

בוובינר שיזמה חברת אפשורנס בבעלות גדי בן חמו ויובל ארנון השתתפו כ-100 סוכני ביטוח. לסוכנים הוצגו זוויות וגישות לניהול הלקוחות והפעם בתחום האשראי החוץ בנקאי, במיזם משותף של חברת ביזי יחד עם אפשורנס. בנוסף הוצגה בניית תוכנית שותפים עם סוכני הביטוח. השאלה שדנו בה במפגש הייתה: האם הסוכן צריך להישאר בהגדרתו כמתווך או להפוך למרכז ידע מקצועי ולהביא ללקוחותיו עוד תועלות ושירותים.

לדברי ארנון בוובינר: "כפי שעד לפני מספר שנים, כאשר היו מזכירים את המילה חיסכון, הקונוטציה המיידית הייתה בנקים, כך חונכנו כולנו, חיסכון עושים בבנק. בשנים האחרונות, הודות לפעילות סוכני הביטוח, נחשף הציבור לפתרונות יותר מוצלחים בתחום החיסכון באמצעות פוליסות החיסכון המגלגלות מיליארדי שקלים ומשיגות תשואות טובות הרבה יותר מאלה המושגות בכלים שהבנקים מציעים ללקוחותיהם. הציבור הבין שיש אלטרנטיבה יותר טובה לפק"מים ולמק"מים".

לדברי ארנון, מסתבר היום כי יש אלטרנטיבה טובה יותר למסגרות אשראי למגזר העסקי מחוץ לבנק – "מסגרות אשראי זולות יותר, ללא סרבול, ללא צורך בבטוחות והגשת מסמכים רבים ומעיקים, והן גם דינמיות ומתחדשות כל הזמן".

בוובינר הציג מנכ"ל ביזי, סער זכריש, והצוות הניהולי של ביזי את המערכת לאשראי חוץ בנקאי, תפעול ומעקב וצירוף לקוחות באמצעות כלים דיגיטליים פשוטים וקלים.

לדברי ארנון, "סוכן שרוצה להיערך נכון לשנים הבאות ולאחר שהקים תיק לקוחות לאורך השנים באמצעות מוצרים ביטוחיים, יכול להפוך למרכז ידע מקצועי ללקוחותיו בתחומים נוספים. הלקוחות שהביעו בו אמון ישמחו לקבל מהסוכן תועלות וערכים נוספים בתחומים שונים ובכך להצטרף למאות סוכנים שכבר היום יודעים להציע ללקוחותיהם העסקיים פתרונות למסגרות אשראי".

עוד אמר, כי תקופת המלחמה רק העצימה את הדרישה למסגרות אשראי חדשות או להגדלת הקיימות ומי שידע לנהל נכון את לקוחותיו ולשמר אותם גם בעזרת המוצרים הביטוחיים וגם בעזרת שירותים ומוצרים נלווים, יוכל להתפתח, לזכות באמון לקוחותיו ולהגדיל הכנסות.

 



כתיבת תגובה