ג'ף הייני מונה ל-CRO של נובידאה

ג'ף הייני מונה ל-CRO של נובידאה

במסגרת תפקידו ינהל הייני את מערך הפיתוח העסקי והמכירות הגלובלי של Novidea ויעמיק את שיתוף הפעולה בין קבוצת המכירות, השיווק ופונקציות נוספות

ג'ף הייני מונה מונה ל-CRO – Chief Revenue Officer – של חברת האינשורטק Novidea (נובידאה) שפיתחה פלטפורמה מונחת נתונים (data-driven) מבוססת ענן לניהול סוכנויות ביטוח, ברוקרים, חברות ביטוח ועוד.

במסגרת תפקידו ינהל הייני את מערך הפיתוח העסקי והמכירות הגלובלי של Novidea ויעמיק את שיתוף הפעולה בין קבוצת המכירות, השיווק ופונקציות נוספות התורמות להמשך צמיחת החברה והשגת יעדיה הרב שנתיים.

רועי אגאבאבא, מנכ"ל Novidea: "ג'ף הוא CRO מיומן בשוק האינשורטק, בעל ניסיון מוכח בבניית צוותים גלובליים, בניית תהליכים שיושמו בהיקף רחב והובלת יוזמות צמיחה. אני משוכנע כי הניסיון שמביא עימו ג'ף יתרום רבות ל Novidea בעת שהחברה ממשיכה להרחיב את פעילותה ברחבי העולם. ג'ף מצטרף לנבחרת המנהלים והמנהלות המוכשרים שלנו ויסייע להוביל את ההתפתחות המואצת של החברה ולהמשיך לספק ללקוחות חדשנות, איכות וערך".

להייני ניסיון של יותר מ-20 שנה בתעשיית הביטוח האלמנטרי. עד לאחרונה כיהן כ-CRO של חברת Betterview, פלטפורמה בתחום הערכת הסיכונים שהופכת נתונים לתובנות מנחות לביצוע עבור ארגוני ביטוח אלמנטרי. לפני כן שימש כ-CRO של חברת Groundspeed Analytics שפיתחה פתרון מבוסס AI לאיסוף, עיבוד וניתוח נתונים עבור תעשיית הביטוח האלמנטרי. כמו כן ג'ף רכש ניסיון נוסף בתחום הביטוח, כאשר עבד בחברות Guidewire Software ו-Adsensa (כיום Coupa Software).

המינויו מתווסף למינויים של ארז ניסים לתפקיד הטכנולוג הראשי (CTO), של ערן בן עזר לתפקיד מנהל הכספים הראשי (CFO) ושל יניב כהן כמנהל הלקוחות הראשי (CCO). בנייה של צוות בעל יכולות יוצאות דופן המאפשר ל Novidea לבסס את מעמדה כחברה המובילה את החדשנות של שוק האינשורטק הגלובלי.

ג'ף הייני: "הצטרפתי ל Novidea כדי לפשט ולייעל את תהליכי העבודה של ברוקרים, סוכנויות וחברות ביטוח, ולתרום לחברה חדשנית הצומחת בקצב מואץ. אני מצפה לסייע ללקוחותינו להרחיב את עסקיהם ולבנות חוויה ביטוחית טובה יותר לבעלי הפוליסות".



כתיבת תגובה