מגדל מינתה שלושה סמנכ"לים לחטיבת הטכנולוגיות כחלק מהיערכות החטיבה למימוש התוכנית האסטרטגית

מגדל מינתה שלושה סמנכ"לים לחטיבת הטכנולוגיות כחלק מהיערכות החטיבה למימוש התוכנית האסטרטגית

הסמנכ"לים טל לנגביץ אברהם, מאיה רפפורט ואמיר לוי ימונו בתחומי הדיגיטל והחדשנות, דאטה ו-AI ותשתיות טכנולוגיות * הסבב כולל מינוי ראשון בענף הביטוח בישראל של סמנכ"לית לתחום ה-AI

מימין: טל לנגביץ אברהם, מאיה רפפורט, אמיר לוי

מגדל מודיעה על השלמת תהליך למינוי שלושה סמנכ"לים חדשים בחטיבת הטכנולוגיות בחברה, בניהולו של משה מורגנשטרן. זאת, כחלק ממהלך חוצה חברה להאיץ את יישום התוכנית האסטרטגית, לחזק את יכולותיה הטכנולוגיות ולבסס את מעמדה כמובילת טכנולוגיה וחדשנות בתחום הביטוח והפיננסים.

מורגנשטרן שלושה סמנכל"ים חדשים:

טל לנגביץ אברהם מצטרפת למגדל כסמנכ"לית דיגיטל, חדשנות וחוויית לקוח. היא בעלת ניסיון רב בהובלת טרנספורמציה דיגיטלית וחדשנות בארגונים גדולים. בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"ל תחום דיגיטל וחדשנות במנורה מבטחים ומביאה עימה ניסיון ניהולי עשיר מאוד בתחומי הדיגיטל, חדשנות, חווית לקוח ופיתוח מוצרים ותהליכים חדשניים.

מאיה רפפורט מצטרפת למגדל כסמנכ"לית דאטה ו-AI. לרפפורט מומחיות בתחומי הדאטה וה-AI ונסיון עשיר בהטמעת טכנולוגיות חדשניות ומינוף data לשיפור תהליכים עסקיים ותפעוליים. בתפקידיה הקודמים ניהלה מאיה את תחומי המוצר, אסטרטגיה ודאטה בבנק לאומי, Pepper ובחברות סטרטאפ בתחום הפינטק. מדובר במינוי ראשון בישראל בענף הביטוח של סמנכ"לית לתחום ה-AI, וזאת על מנת להאיץ את היכולות והשימושים של החברה ב-AI לטובת שיפור הפעילות העסקית.

אמיר לוי מצטרף למגדל כסמנכ"ל תשתיות טכנולוגיות. לאמיר ניסיון וידע רב בניהול וקידום תשתיות וטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות בתחומי הביטוח והפיננסים. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל תשתיות טכנולוגיות בהראל. הוא יוביל את פיתוח וקידום התשתיות הטכנולוגיות של החברה והתאמתן לאסטרטגיה העסקית והטכנולוגית של החברה.

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל מגדל: "המינויים החדשים והמשמעותיים בחטיבת הטכנולוגיות נועדו להאיץ את יישום האסטרטגיה הטכנולוגית של החברה, הממוקדת בדיגיטל, דאטה וחווית לקוח ולקדם את האסטרטגיה העסקית של החברה. מדובר במינויים של מנהלים מקצועיים מהשורה הראשונה, המובילים בתעשייה, אשר יאפשרו לנו לקדם ולשפר את הפעילות העסקית והיכולת התחרותית של החברה".



כתיבת תגובה