מתגבשת רשימת המועמדים לנשיאות לשכת סוכני הביטוח בבחירות 2021

מתגבשת רשימת המועמדים לנשיאות לשכת סוכני הביטוח בבחירות 2021

שלמה אייזיק, ליאור הורנצ'יק, איגור מורי, נוגה עקל וישראל אליוביץ - אלה, לפי שעה, הם המתמודדים על הנהגת הלשכה

מנכ"ל יונט שלמה אייזיק, מ"מ נשיא לשכת סוכני הביטוח ליאור הורנצ'יק, יו"ר מחוז מרכז נוגה עקל, יו"ר ועדת הבריאות איגור מורי ואב בית הדין של הלשכה ישראל אליוביץ. זו, לפני שעה, הרשימה המסתמנת של המועמדים לנשיאות הלשכה, בבחירות שייערכו בעוד 11 חודשים בדיוק – 24 בנובמבר 2021. מועמד נוסף היה מנכ"ל תלפיות ראובן טיטואני, שהסיר לאחרונה את מועמדותו.

שלמה אייזיק התייחס למועמדותו ואמר לפוליסה: "פנו אלי רבים, בהם אנשים שהתמודדו על תפקידים בלשכה, וגם חברי לשכה אחרים, וביקשו שאציג את מועמדותי. אחרי שתי קדנציות שסירבתי לעשות כן,  החלטתי הפעם ללכת על זה. אני מתכוון לפנות את עצמי ב-100% משרה לתפקיד זה, על מנת לשפר את מצבם של סוכני הביטוח העצמאיים, ולהביא את כל העוסקים בתחום למקום הרבה יותר גבוה מהיום, בכל המישורים: ציבורי, עסקי ותדמיתי. אני רוצה שענף סוכני הביטוח העצמאיים יהיה ענף שסוכנים חדשים יצטרפו אליו בכיף, ירגישו שכדאי להם לפעול בתחום, ושתהיה להם יכולת להתפרנס בצורה מכובדת.

"להיות סוכן ביטוח זה שליחות. אנחנו מטפלים ברוב רובם של אזרחי ישראל, משלמים להם משכורת באובדן כושר עבודה, דואגים להם לפיצוי על קטסטרופות, מטפלים באלמנים ובאלמנות, יתומים, חולים ועוד. זה מקצוע מכובד מאוד, הדורש תחושה של שליחות. אני רוצה להיות שם על מנת להרים את העסק.

"אני לא רואה בלשכה כקריירה נוספת, אלא כשירות ציבורי. אני חושב שאני מועמד ראוי, אני מכיר היטב את השוק ואת השחקנים בשוק ואין לי ספק שבתום הקדנציה אנחנו נהיה במקום הרבה יותר גבוה".

ליאור הורנצ'יק מסר: "טרם קיבלתי החלטה. כאשר אקבל – תצא הודעה מסודרת".

נוגה עקל מסרה: "תפקיד הנשיאות הוא מורכב ואחראי. אני מקבלת פניות רבות לאחרונה להציב את מועמדותי. בשלב הזה אינני מתכוונת לצאת בהצהרות. אעדכן בהמשך".

איגור מורי: "לאור הכרזתו של ראש רשות שוק ההון על הרפורמות הצפויות בביטוח הבריאות, אני משקיע 100% מזמני בעבודה למען סוכני הביטוח בענף עליו אני אמון. יגיע גם הזמן בו נעסוק בבחירות הקרבות והצלת הלשכה מתוצאות הדרדור הקשה אליו היא נקלעה. כעת איני עוסק בזה".

עו"ד ישראל אליוביץ: "המטרה שלי היא לאחד את כל הצדדים ולדאוג להכנסות הסוכנים, ללא שיקולים פוליטיים. אעבוד תוך חלוקת תפקידים בין כלל הפעילים – לא אקח את הכל על עצמי".

מלשכת סוכני הביטוח נמסר: הקדנציה של ליאור רוזנפלד כנשיא לשכת סוכני הביטוח תסתיים בתום ארבע שנים, בנובמבר 2021. התאריך 24 בנובמבר 2021 נקבע על ידי הוועד המנהל, כתאריך שבו ייערכו הבחירות לנשיא הבא ולבעלי התפקידים בלשכת סוכני הביטוח. אישור סופי של התאריך יתפרסם לאחר אישור המועצה כנדרש. תפקיד נשיא הלשכה דורש הקרבה אין סופית ואנו מברכים בברכת הצלחה כל מי שרואה עצמו מסוגל לתרום בהתנדבות למען הכלל".

 



כתיבת תגובה