ליאור הורנצ'יק לפוליסה: חייבים לייצר מהלך מהיר שיוביל לאיחוד ואיחוי; אייזיק ראוי להנהיג את הלשכה

ליאור הורנצ'יק לפוליסה: חייבים לייצר מהלך מהיר שיוביל לאיחוד ואיחוי; אייזיק ראוי להנהיג את הלשכה

ידעתי שהפרישה שלי תייצר רעידת אדמה, קיבלתי בימים שלאחר מכן מאות הודעות תמיכה. אני רוצה לקוות שבקדנציה הבאה אמשיך לפעול ואעשה את המקסימום, אבל בשיטות אחרות

ליאור הורנצ'יק

"חייבים לייצר מהר מהלך כזה או אחר שיוביל לאיחוד ואיחוי – חייבים בחירות וכמה שיותר מהר, אני מקווה עוד לפני נובמבר" – כך אומר מ"מ נשיא הלשכה לשעבר ליאור הורנצ'יק, שפרש ביום ד' האחרון מתפקידו כמ"מ הנשיא, בשיחה עם פוליסה.

בהודעה על פרישתו, הורנצ'יק קרא לשלמה אייזיק, המועמד לנשיאות הלשכה, להיפגש איתו. לפוליסה הוא אומר, כי אייזיק ראוי בעיניו להנהיג את הלשכה: "אייזיק הוא איש עשייה עם הצלחות רבות. אני מגיע ללא אגו. יש לי מטרה אחת – לשכה מאוחדת".

* מה צריך לקרות כעת?

הורנצ'יק: חייבים לייצר מהלך כזה או אחר שיוביל לאחדות ולאיחוי – חייבים ללכת לבחירות כמה שיותר מהר. ידעתי שהפרישה שלי תייצר רעידת אדמה, קיבלתי בימים שלאחר מכן מאות הודעות תמיכה. יש לי רצון גדול להמשיך לשרת את הלשכה נאמנה. אני רוצה לקוות שבקדנציה הבאה אמשיך לפעול ואעשה את המקסימום, אבל בשיטות אחרות.

* קראת לשלמה אייזיק להיפגש איתך. כיצד אתה רואה את שיתוף הפעולה ביניכם?

הורנצ'יק: נפגשתי איתו לפני הבחירות, והוא אמר לי שהוא היה תומך בי. הוא איש עשייה עם הצלחות רבות, והוא ראוי להנהיג את הלשכה.

* האם עדכנת את נשיא הלשכה על הפרישה מראש?

הורנצ'יק: ליאור ואני עברנו יחד כברת דרך ארוכה. אני מכיר את היתרונות והחסרונות שלו. אבל בכל המלחמות שהיו בקדנציה הנוכחית – הוא לא הצליח לאחד מאחוריו את השורות. הוא סיים את תפקידו כנשיא וראוי שהוא יחזור לביתו. הוא עובר תקופה לא פשוטה. בשבילו זה הדבר הנכון לעשות.

אני בחרתי לתמוך ולחזק אותו לאורך כל הדרך. אדם שמגיע ונותן מזמנו, צריך לכבד ולהעריך אותו. הוא אדם חרוץ עם רצונות מאוד גדולים להצליח. במגרשים שאנחנו נמצאים – זה לא מספיק.

* אם היית נשאר מ"מ – אחרי פרישתו אתה הייתה מתמנה לנשיא.

הורנצ'יק: נכון, וזה מוכיח שאני לא רק מחפש את הכיסא ואת התואר.

 



כתיבת תגובה