אלון גלסנר, מנהל מיזם בשגיא יוגב: צריך פוליסות חדשות, מותאמות אישית לצרכי הלקוח 

אלון גלסנר, מנהל מיזם בשגיא יוגב: צריך פוליסות חדשות, מותאמות אישית לצרכי הלקוח 

הסוכנים יהפכו ליותר חדשניים, מקצועיים ויעילים. מי שימשיך עם הקידמה - השמיים הם הגבול

אלון גלסנר, מנהל מיזם בשגיא יוגב

אלון גלסנר, מנהל מיזם בשגיא יוגב, הוא בעל תואר בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה.

תמיד חלם לעבוד בתחום הפיננסים והתחיל את דרכו בתחום לפני יותר מעשור כמשווק במנורה מבטחים. אם לא היה עוסק בתחום כנראה היה עובד במערכות מידע. מאמין שמכל אדם שפוגשים אפשר ללמוד משהו. גלסנר, בן 41, נשוי+שניים מחיפה.

 

* לאיזה כיוונים הטכנולוגיות החדשות ייקחו את הענף?

גלסנר: ההתפתחות הטכנולוגית תביא לפיתוח ולהאצת תהליכים דיגיטליים מקצה לקצה. תפקיד הסוכן יהיה ללוות את הלקוח בכל הצמתים של חייו, לתת לו את הייעוץ המקצועי ולעזור במימוש הזכויות שלו בעת הצורך. זאת, כאשר הטכנולוגיות החדשות יתמכו בתהליכים הללו ויהפכו את הפעולות הנדרשות ליעילות, מהירות ומדויקות.

 

* מהם האתגרים המהותיים העומדים בפני הענף?

גלסנר: חוסר גיוון במוצרים. כדי לתת פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח, הייתי שמח לראות פוליסות חדשות ושונות שעונות על הצרכים הייחודיים של הלקוחות השונים.

 

* מהו להשקפתך מהותו ועתידו של מוסד "סוכן הביטוח"?

גלסנר: סוכנים תמיד יהיו. בזכות השינויים שחלים לטובה, הסוכנים יהפכו ליותר חדשניים, מקצועיים ויעילים. מי שימשיך עם הקידמה – השמיים הם הגבול.

 

* איזה תחומים צריך לקדם בשנים הקרובות?

גלסנר: מערכות תומכות סוכן – הדור החדש של הטכנולוגיה כבר בפתח. מערכות שיודעות לנתח מידע ולתת המלצות ללקוח או לסוכן. המערכת צריכה להתבסס על ההבנה שהסוכנים הם השותפים הטבעיים של מפתחי המערכות השונות. הסוכנים הם אלה שיהוו גורם מתווך לשוק הרחב.

 

* מה תהיה ההשפעה ארוכת הטווח של הקורונה על התחום?

גלסנר: אני חושב שהקורונה הבהירה יותר מכל כמה חשוב תפקידו של הסוכן. תפקידו לוודא שהלקוחות מקבלים את הכיסוי הביטוחי המתאים ביותר עבורם.

 

* כיצד אתה רואה את הענף בעוד עשר שנים?

גלסנר: יותר יעיל, יותר מהיר ויותר מדויק.

 

* מה ההישגים המשמעותיים ביותר בקריירה המקצועית שלך?

גלסנר: אחד התהליכים החשובים היה הגדרת קהל היעד והנישה בה אני מעוניין להתמחות. וכמובן המיזם המשותף עם שגיא יוגב – אין ספק שהשילוב שלי ושל שגיא יוגב היווה קפיצת מדרגה ביכולות שלי, גם מבחינת תשתיות, גם צוות מקצועי ובמקביל גם תרם להבנה חדשה בניתוח עסקי.

 

* ספר על המעבר לניהול – מתי החלטת שאתה רוצה לעסוק בניהול, ומה אתה אוהב בו?

גלסנר: ניהול מעולם לא הייתה המטרה שלי, אך הבנתי שעל מנת לצמוח עלי להוביל תהליכים שחלקם ניהוליים. אני שמח לעבוד עם צוות של אנשים מקצועיים ומוכשרים שעוזרים לי בזה.

 

* מה הן בעיניך התכונות החשובות לניהול?

גלסנר: לנתח את הדברים בצורה מערכתית בהתאם לאסטרטגיה ארוכת טווח, אבל לפני הכל להיות בן אדם.

 

* איזו המלצה היית נותן לאלו שנמצאים בתחילת דרכם בענף?

גלסנר: ענף הביטוח הוא ענף קשה ומאתגר ולכן מומלץ למצוא שותפים טובים לעשות איתם את הדרך. חשוב לפתח קשרים בין אישיים גם עם הלקוחות וגם עם היצרנים. בנוסף, לדעת להתנהל מול ממשקים תומכים.

 

 * מודל לחיקוי: אילו דמויות השפיעו על דמותך הניהולית והמקצועית?
גלסנר: לאורך השנים למדתי מדמויות שונות שניהלו מצבים מורכבים בצורה מושכלת, יעילה ופשוטה, והביאו לתוצאות חיוביות. אני מאמין שזה גלילאו שאמר "מעולם לא פגשתי אדם שאי אפשר ללמוד משהו ממנו".

 



כתיבת תגובה