מורן פודו, מנהלת תחום שירות לקוחות במדיהו: אין תחליף לסוכן הביטוח, המגע האנושי תמיד יהיה נחוץ

מורן פודו, מנהלת תחום שירות לקוחות במדיהו: אין תחליף לסוכן הביטוח, המגע האנושי תמיד יהיה נחוץ

שוק הביטוח מוכרח לקחת חלק באבולוציה הדיגיטלית - הדיגיטלי אינו אויבו של הסוכן, אלא הכלי שלו להצלחה

מורן פודו, מנהלת תחום שירות לקוחות במדיהו

מורן פודו, מנהלת תחום שירות לקוחות במדיהו. בוגרת אוניברסיטת בר אילן בתחום פסיכולוגיה תעסוקתית וניהול שרותי אנוש. גדלה וצמחה בחברת סלקום בתחום ניהול פרויקטים, הקמת תהליכים רוחביים ומוקדי שירות לקוחות, ובשנה האחרונה הגיעה למדיהו כחלק מהצוות הניהולי. צמחה דרך מנטורים רבים ששינו ועיצבו את תפיסתה הניהולית ואותה כאדם, אך הושפעה במיוחד מהוריה, מהם למדה שאין קושי שאי אפשר לעמוד בו.

אלמלא הייתה בענף הביטוח, הייתה משתלבת בתחומי יעוץ ארגוני ופסיכולוגיה תעסוקתית.

פודו, בת 35, נשואה ואמא לאמה ויהונתן ומתגוררת בקריות. בשעות הפנאי נהנית בעיקר לבלות עם המשפחה.

 

* מהו להשקפתך מהותו ועתידו של מוסד "סוכן הביטוח"?

פודו: אין תחליף לסוכן הביטוח, המגע האנושי תמיד יהיה נחוץ. סוכן הביטוח הוא אוטוריטה של ידע מקצועי להון האנושי. עם זאת, חייבים לשלב את החוויה הדיגיטלית עבור הלקוחות במקומות הרלוונטיים, כדי להפוך את העבודה ליעילה יותר. הדיגיטלי אינו אויבו של הסוכן, אלא הכלי שלו להצלחה.

 

* איזה תחומים צריך לקדם בשנים הקרובות?

פודו: שוק הביטוח מוכרח לקחת חלק באבולוציה הדיגיטלית, להצטרף לקדמת הטכנולוגיה ולהפוך לפשוט יותר עבור צרכני הקצה. הדבר יקרב את לקוחות הקצה על ידי העברת מידע מתקדם, נגיש ופשוט יותר, יוזיל עלויות, יגדיל רווחיות לחברות והכל לטובת הלקוחות.

 

* מה תהיה ההשפעה ארוכת הטווח של הקורונה על התחום?

פודו: הקורונה הקפיצה לדעתי את ענף הביטוח קדימה בכמה שנים. הקורונה הדגישה את חשיבות הכלים הדיגיטליים והטכנולוגיים לעבודה יעילה יותר, ותהיה לה השפעה רבה בשנים הקרובות. ניתן לראות זאת גם במשבר האחרון, מי שהגיע מוכן מבחינת תשתיות טכנולוגיות, צלח בצורה קלה יותר את המשבר.

 

* לאיזה כיוונים הטכנולוגיות החדשות ייקחו את הענף?

פודו: אני מאמינה גדולה בטכנולוגיה ושינויים. מדיהו מביאה עימה בשורה ושירות שלא היה כמותו בעולם הביטוח והבריאות. לטעמי מי שיידע לנצל את השירותים והמשאבים של הטכנולוגיה השונה ימשיך לצמוח ולהתפתח.

 

* מה ההישגים המשמעותיים ביותר בקריירה המקצועית שלך?

פודו: היה ועדיין, הקמה מאפס של פעילות תהליכי שירות בחברת מדיהו. יש לי את הזכות לראות את החברה צומחת, מגדילה את מספר הסוכנים, מפקחים ונותני השירות שלה – החברה מאוד מאמינה באנשים והם אלה שמאפשרים את השינוי.

 

* כמה זמן את עובדת בתחום, ומה הביא אותך לעסוק בו?

פודו: גדלתי וצמחתי בחברת סלקום בתחום ניהול פרויקטים, הקמת תהליכים רוחביים ומוקדי שירות לקוחות. בשנה האחרונה הגעתי למדיהו כחלק מהצוות הניהולי, מהר מאוד הבנתי עד כמה תחום הביטוח בפרטי והשב"ן רחב ומרתק, דינאמי ובעל פוטנציאל. התפקיד שלי במדיהו הוא בעיקר שינוי בתפיסת השירות ולהביא סטנדרט שלא היה כמותו בעולם הבריאות.

 

* ספרי על המעבר לניהול – מתי החלטת שאת רוצה לעסוק בניהול, ומה את אוהבת בו?

פודו: תמיד ניהלתי והובלתי תהליכים. אני אדם שיודע למצוא חלופות, לפתור בעיות ואתגרים בתחום השירות והמכירה. אני כמהה לעבודה דינמית ואחת התכונות החשובות בעיני לניהול מוצלח היא יכולת תכנון, היכולת להציב מטרות, ואת דרך ההגעה אליהן.

 

* מה הן בעינייך התכונות החשובות לניהול?

פודו: להיות בן אדם, לדעת מאיפה באת ולאן אתה צועד. להקשיב ולהעריך את האנשים שאיתם אתה עובד – הם חלק מההצלחה שלך.

 

* איזו המלצה היית נותנת לאלו שנמצאים בתחילת דרכם בענף?

פודו: המלצה הטובה ביותר שאני יכול לתת היא להיות נחושים, ללמוד ולהכיר את הענף, לא לפחד, להעז ולא לחשוש משינויים כי זה המפתח להצלחה. מי שידע להסתגל הוא זה שיצליח.

 

* מודל לחיקוי: אילו דמויות השפיעו על דמותך הניהולית והמקצועית?

פודו: פגשתי דמויות רבות לאורך חיי המקצועיים והאישיים שהשאירו בי חותם. צמחתי דרך מנטורים רבים ששינו ועיצבו את תפיסתי הניהולית ואותי כאדם. אך אם אני צריכה לבחור אחד, ללא ספק זה אבא שלי – איש עבודה, מסור, נאמן ובעל אמונה אדירה. למרות כל קשיי היום יום ההורים שלי עשו עבודה מדהימה. הם לימדו אותנו שאין קושי שלא נוכל לעמוד בו.

 

 



כתיבת תגובה