אבי שלמה ימונה למשנה למנכ"ל וראש החטיבה לביטוח כללי בהכשרה

אבי שלמה ימונה למשנה למנכ"ל וראש החטיבה לביטוח כללי בהכשרה

עוזב את הפניקס לאחר שמונה וחצי שנים. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על ניהול האגף, פיתוח מוצרים חדשים, תביעות, ניהול כל תהליכי העבודה וחיזוק הקשר מול סוכני הבית

אבי שלמה ימונה למשנה למנכ"ל וראש החטיבה לביטוח כללי בהכשרה. זאת, כך נמסר, כחלק מיישום האסטרטגיה העסקית של החברה ובהמשך ישיר לתוכנית העבודה לחיזוק הקשר עם סוכני הבית. שלמה ניהל עד לאחרונה את מערך הסוכנים ואת כל תחום הביטוח הכללי בהפניקס והוא עוזב את הפניקס לאחר שמונה וחצי שנים. לפני הפניקס עבד שלמה בכלל ביטוח במשך  12 שנה בתפקידי ניהול מכירות.

שלמה ירכז תחתיו את ניהול אגף הביטוח הכללי במקומו של ערן אופיר. במסגרת תפקידו, מלבד היותו משנה למנכ"ל, יהיה אחראי על ניהול האגף, פיתוח מוצרים חדשים בתחומי הפרט והעסקים, ניהול כל תהליכי העבודה, חדשנות טכנולוגית מול מערכות מידע, בקרה עסקית, ניהול מערך התביעות וחיזוק הקשר מול סוכני הבית.

שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה: "אני מברך על הצטרפותו של אבי שלמה להכשרה. מינויו הוא פועל יוצא של יישום תוכנית האסטרטגיה של החברה לחזק את הקשר מול סוכני הביטוח הקיימים ולהגדיל את ליבת הפעילות שלנו ולגייס סוכנים חדשים. שמתי לנו כמטרה להשקיע ולחזק את הקשר האישי עם סוכני החברה. הם השותפים העסקיים והאסטרטגיים החשובים שלנו. אני סמוך ובטוח כי בכך נוכל להעניק מענה מקצועי ברמת שירות גבוה תוך חיזוק הקשר האישי מול סוכני הביטוח".

מירון הוסיף: "המטרה שלנו להצעיד את הכשרה ואת אגף הביטוח הכללי והתביעות להוביל בהיבט המקצועי ובהיבט של חדשנות טכנולוגית ולפתח מוצרי ביטוח חדשים. אני מאמין שמהלך מינויו של שלמה, איש בעל ניסיון רב ורקורד עשיר של עשייה, יחד עם גיוס מנהל מכירות ארצי,  יוביל את אגף הביטוח הכללי להישגים מקצועיים חדשים תוך פיתוח מוצרי ביטוח יצירתיים יחד עם חדשנות טכנולוגית מתקדמת בענף".

אבי שלמה אמר: "אני רוצה להודות להפניקס על שנים של עשייה. אני מוכן לאתגר הבא שלי. אני מאמין כי יחד עם הנהלת החברה נמשיך וניישם את תוכנית העבודה ונוביל את הכשרה ואת האגף הכללי לשיאים חדשים"

בהכשרה הדגישו כי המינוי כפוף לאישור הממונה על שוק ההון.

מחברת הפניקס נמסר כי ההחברה "מאחלת בהצלחה לאבי שלמה בתפקידו החדש ומודה לו על שנות פעילותו. טרם נבחר מחליפו של שלמה. החברה החלה בתהליך איתור ומנהלת מגעים עם מספר מועמדים".



כתיבת תגובה