ישראכרט מתקשרת עם חמש חברות לשיווק ביטוח רכב: הפניקס, כלל ביטוח, איילון, AIG וביטוח חקלאי

ישראכרט מתקשרת עם חמש חברות לשיווק ביטוח רכב: הפניקס, כלל ביטוח, איילון, AIG וביטוח חקלאי

ישראכרט דיווחה כי רשות שוק ההון אישרה את ההתקשרויות במודל של סוכן אובייקטיבי. מהפניקס נמסר לפוליסה: סוכנות הביטוח של ישראכרט תוכל למכור את פוליסת הרכב המובילה ״הפניקס זהיר״, בתנאים זהים לתנאים שסוכני הפניקס מציעים למבוטחים

ישראכרט דיווחה הבוקר (יום ב') על צעד נוסף בדרך לכניסה לשוק הביטוח. חברת כרטיסי האשראי הודיעה כי קיבלה את אישור רשות שוק ההון לחתום על הסכמים עם חמש חברות ביטוח: הפניקס, כלל ביטוח,  איילון, AIG וביטוח חקלאי. מדובר על הסכמים למכירת מוצרי ביטוח רכב.

ישראכרט, כך נמסר, התקשרה עם חברות הביטוח במודל של "סוכן אובייקטיבי", כך שאין לה כל העדפה לשיווק מי מבין חמש חברות הביטוח. מודל זה נבחר על מנת שמוצרי הביטוח שישווקו יהיו בהתאמה לצורכי הלקוחות, כאשר ישראכרט בהיכרותה עם הלקוחות שלה תפעל על מנת להציע להם את מוצרי הביטוח המשתלמים והמתאימים להם ספציפית. הסוכנות פיתחה מערכת טכנולוגית ייחודית המאפשרת שיווק דיגיטלי מלא ומותאם אישית, כאשר ללקוח תהיה בחירה שקופה בין החלופות.

מישראכרט נמסר כי הכניסה לעולם הביטוח היא חלק מאסטרטגיה כוללת של החברה להיות קבוצת פיננסים דיגיטלית מתקדמת, תוך מתן סל שירותים בצורה נוחה ופשוטה ובעל ערך מוסף ברור ללקוחותיה. "הכניסה לשירותי הביטוח תאפשר לישראכרט להיות גורם מחולל תחרות בשוק הביטוח. זאת, בנוסף להיותה גורם מחולל תחרות בשוק האשראי", כך נמסר.

אורי אלון, משנה למנכ״ל ישראכרט, המוביל את פעילות הביטוח בקבוצה: ״ישראכרט ממשיכה להתקדם לקראת הגשמת היעדים שקבענו לעצמנו – להיות קבוצת פיננסים דיגיטלית מתקדמת. המטרה שלנו היא להציע למיליוני לקוחותינו את המוצרים הטובים והרלוונטיים ביותר, בצורה דיגיטלית, פשוטה וזמינה. היכולת שלנו לנתח את צורכי הלקוח ולהציג בפניו את האפשרויות הטובות לו ביותר, תבטיח כי נוכל להביא ללקוחותינו ערך מוסף אמיתי גם כספק של מוצרי ביטוח״.

מחברת הפניקס נמסר כי סוכנות הביטוח של ישראכרט תוכל למכור את פוליסת הרכב המובילה ״הפניקס זהיר״, בתנאים זהים לתנאים שסוכני הפניקס מציעים למבוטחים.

פזית כהן חזות, מנכ"לית ביטוח חקלאי, מוסרת: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה החדש עם ישראכרט סוכנות לביטוח, שהוא חלק מהפעילות העסקית המשותפת עם סוכנינו ומייצרת ערך רב עבור לקוח הקצה אשר נהנה הן משירות איכותי והן ממוצר המתואם באופן מיטבי לצרכיו".

מ-AIG נמסר: ״אנחנו מודים לישראכרט על האמון ושמחים להציע ללקוחות קבוצת ישראכרט מוצר ביטוח מצוין, דיגיטלי והוגן. אנו מאמינים ששיתופי פעולה כאלה, בין גופים פיננסיים מובילים, משפרים את הצעת הערך ללקוחות, ואנחנו מאחלים לישראכרט, ולנו, בהצלחה״.



כתיבת תגובה