יוסי סודרי מצטרף להכשרה כמנהל חטיבת הפרט והמטה

יוסי סודרי מצטרף להכשרה כמנהל חטיבת הפרט והמטה

במסגרת תפקידו ינהל סודרי, תחת אבי שלמה, המשנה למנכ"ל וראש המערך לביטוח הכללי, את מערך הפרט בהכשרה. מערך הפרט יכלול את כל תחומי ביטוחי הפרט, רכב רכוש, רכב חובה, ביטוחי דירות, משכנתא, ביטוחי פרפקט, קשרי סוכנים, בקרה ועוד

בכיר מנורה מבטחים לשעבר יוסי סודרי מצטרף להכשרה ועובר לנהל את חטיבת הפרט והמטה בחברה.

מהחברה נמסר כי המינוי הוא חלק מיישום האסטרטגיה העסקית של החברה, כולל חיזוק הקשר עם סוכני הביטוח ובניית תהליכי עבודה ותוכניות ביטוח חדשות.

סודרי, איש ביטוח מהבולטים והמנוסים בענף, מגיע עם ניסיון עצום לאחר שכיהן בין השאר בעשור האחרון כסמנכ"ל, מנהל תחום הפרט ועסקים במנורה מבטחים.

במסגרת תפקידו ינהל סודרי, תחת אבי שלמה, המשנה למנכ"ל וראש המערך לביטוח הכללי, את מערך הפרט בהכשרה. מערך הפרט יכלול את כל תחומי ביטוחי הפרט, רכב רכוש, רכב חובה, ביטוחי דירות, משכנתא, ביטוחי פרפקט, קשרי סוכנים, בקרה ועוד.

שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח אמר: "אנחנו מבצעים מהפכה במערך האלמנטרי בחברה. במטרה לחזק את חטיבת הפרט, לשפר את הידע, לחזק את  ארגז הכלים  גייסנו לשורותינו את יוסי סודרי, שם דבר בעולם הביטוח,  שמכיר היטב את סביבת העבודה של סוכני הביטוח ואת הצרכים שלהם. הוא חלק מיישום התכנית העבודה של החברה להשקיע ולחזק את הקשר האישי עם סוכני הבית אשר הם השותפים העסקיים והאסטרטגיים שלנו".

עוד הוסיף מירון: "אני מברך את סודרי על הצטרפותו להכשרה ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש. המשימה של סודרי היא להוביל מהפכה בחטיבת הפרט, לשפר את הכדאיות הכלכלית, להוביל לרווחיות ולצמיחה בחטיבה ולחזק את הקשר עם הסוכנים".



כתיבת תגובה