קבוצת קוואליטי מקימה חברת יועצי משכנתאות – לויאלטי

קבוצת קוואליטי מקימה חברת יועצי משכנתאות – לויאלטי

ככל הידוע - מדובר בבית הסוכנים הראשון בישראל שמקים חברה לייעוץ משכנתאות בבעלותו. לויאלטי תתמחה בתחום ייעוץ המשכנתאות ותפעל להוזיל את תשלומי המשכנתאות ולהתאימם לקהל הלווים. היועצים, כך נמסר, ייהנו מהסינרגיה עם סוכני הביטוח והמתכננים הפיננסיים של הקבוצה

קבוצת קוואליטי מקימה, לראשונה בישראל, בית יועצי משכנתאות בשם לויאלטי. לויאלטי מתמחה בתחום ייעוץ המשכנתאות ותפעל על מנת להוזיל את תשלומי המשכנתאות ולהתאימם לקהל הלווים. החברה תנוהל על ידי גיא עלימה. לעלימה, כך נמסר, ניסיון עשיר של יותר מעשר שנים בתחום המשכנתאות והפיננסים בבנקים ובחברות ביטוח מובילות.

בקוואליטי מציינים כי לויאלטי הוקמה כחלק ממימוש חזון –

להעניק מעטפת פיננסית רחבה המסייעת ללקוחות סוכניה בכל שלב בחייהם. עוד נמסר כי פעילותה של לויאלטי הינה סינרגטית לפעילויות הנוספות הקיימות בקבוצת קוואליטי, עובדה המהווה ערך רב לסוכני קוואליטי ולקוחותיהם. לויאלטי, כך נמסר, מתרגמת עשרות שנים של ידע וניסיון שצברו יועצי המשכנתאות במערכת הבנקאית לטובת כלל ציבור לקוחותיה – "החברה חורטת על דגלה את סמל הנאמנות ללקוח ולסוכן, ומתחייבת להיות אובייקטיבית עבורו, וכל זאת עם יחס אישי לכל לקוח והצעה מותאמת אישית, המלווה באיש מקצוע בעל ניסיון מוכח בתחום המשכנתאות".

עוד אומרים בחברה, כי לויאלטי תפעל על מנת ליצור עבור לקוחותיה הצעה המותאמת אישית, כולל עבודה מול כל הבנקים בישראל, מתוך כוונה להוזיל את תשלומי המשכנתאות ולהתאימם לקהל הלווים. בכוונת קוואליטי להקים בקרוב פעילויות נוספות על מנת לממש את חזונה כאמור.
קוואליטי היא חברה מקבוצת הפניקס שנמצאת במגמת צמיחה לאחר שפיתחה מודל עסקי שבו היא מייצרת ערך לסוכניה עם פעילות ענפה של מכירות איכותיות ללקוחות קצה. לקוואליטי מערך מטה ושירותים רחבים לסוכנים ולשותפויות שלה, החל ממערך לידים גדול ואיכותי, מערך לתיאום פגישות, סוכנות שיווק דיגיטלית, מערך ידע מקצועי פנימי ועוד.

איתי ברדה, יו"ר קוואליטי: "אני שמח לבשר על הקמת לויאלטי כחלק מחזון קבוצת קוואליטי לייצר ללקוחות סוכני הביטוח מעטפת פיננסית בכל שלב בחייהם. תחום המשכנתאות מהווה מרכיב חשוב כמעט בכל משק בית בישראל וראינו שבכוחנו ובניסיוננו ליצור שינוי ולהשיא ערך מיוחד לכל לקוח באמצעות חברה ייעודית וייחודית המנוהלת על ידי מומחי משכנתאות ופיננסים, שימצאו עבור הלקוח את ההצעה הטובה והמתאימה ביותר מכל הבנקים בישראל, וזאת תוך סינרגיה מלאה אל מול יתר החברות והפעילויות בקוואליטי. פעילות זו היא נדבך חשוב בדרך להשלמת החזון של One stop shop שקוואליטי מעניקה ללקוחות סוכניה, תוך מקסום ההטבות והשאת הערך הגבוה ביותר".

גיא עלימה, שותף-מנהל בלויאלטי: "אני גאה להיות שותף בחזון של קוואליטי. מטרתנו לייצר ערך רב ואמיתי ליועצי המשכנתאות בכלל ולקהל נוטלי המשכנתאות בפרט. לויאלטי הינה חלק מאחד מבתי הסוכן הגדולים והחזקים בישראל ומשום כך גם בלויאלטי נממש את בסיס הרעיון שהדרך להצלחה הינה יצירת יחידה איכותית ומגובשת של אנשי מקצוע ונתינת שירות איכותי ונאמן ללא פשרות עבור הלקוחות.

"לויאלטי מושתתת על יועצים מקצועיים שטיפלו באלפי תיקי משכנתה עם ניסיון בנקאי של עשרות שנים, ביחסי עבודה המלווים בקשרים הדוקים מול כל הבנקים וחברות חוץ בנקאיות, ביתרון גודל משמעותי של כמות לקוחות מול הבנקים ובקשר חם ואישי מול קהל לקוחותינו. אנו מתחייבים לטפל בקהל לקוחותינו כפי שהיינו רוצים שיטפלו בנו. למעשה מכאן נולד שמנו, אנחנו נאמנים לקהל הלקוחות שלנו".



כתיבת תגובה