הרה ארגון בכלל ביטוח: תפוצל פעילות חטיבת הבריאות ומערך הלקוחות

הרה ארגון בכלל ביטוח: תפוצל פעילות חטיבת הבריאות ומערך הלקוחות

חטיבת הבריאות תעבור לניהולו של דרור זסלר. אגף קשרי לקוחות בניהולו של עמית חן הועבר לחטיבת חא״ט בניהולו של משה ארנסט, משנה למנכ״ל ומנהל חטיבת חיסכון ארוך טווח. ענת צלדטי תהיה סמנכ״לית וסגניתה של מנהלת מערך השיווק האסטרטגיה גלי שבד.

כלל ביטוח הודיעה היום (ה') כי דירקטוריון החברה קיבל החלטה לבצע שינוי במבנה הארגוני בקבוצת כלל ביטוח.

במסגרת השינוי הארגוני, תפוצל חטיבת הבריאות ומערך הלקוחות שנוהלה על ידי דויד ארנון. חטיבת הבריאות תעבור לניהולו של דרור זסלר, לצד מערך התביעות, ופעילות מערך הלקוחות תפוצל בין מספר חטיבות.

ארנון, שבנוסף לניהול חטיבת הבריאות ומערך הלקוחות שימש גם כמשנה למנכ"ל, הודיע בתחילת החודש כי הוא מבקש לסיים את תפקידו, אחרי יותר משלוש שנים. לפני כן ניהל ארנון את חברת ביטוחי הבריאות הראל סטנדרד, מקבוצת הביטוח הראל.

ענת צלדטי תהיה סמנכ״לית וסגניתה של מנהלת מערך השיווק האסטרטגיה גלי שבד.

אגף קשרי לקוחות בניהולו של עמית חן הועבר לחטיבת חא״ט בניהולו של משה ארנסט, משנה למנכ״ל ומנהל חטיבת חיסכון ארוך טווח, ויחזק את שיתוף הפעולה בין הפעילות העסקית של החטיבה לפעילות המכירות והשימור.

לפי ההודעה של כלל ביטוח, "השינוי הארגוני נועד, בין היתר, לסייע לחברה לעמוד ביעדים האסטרטגיים שלה לרבות מיקסום פעילות היחידות בסינרגיה מירבית, תוך שמירה על התמקצעות ומקצועיות היחידות, חיזוק ושימור הידע הארגוני, והתייעלות בהוצאות".

השינוי יכנס לתוקף החל מיום 1 בפברואר 2022 וכפועל יוצא יצומצם מספר חברי ההנהלה מ-12 ל-11.

 



כתיבת תגובה