חברות ביטוח מצטרפות ליוזמת ההסתדרות למען השבת החטופים

חברות ביטוח מצטרפות ליוזמת ההסתדרות למען השבת החטופים

מגדל תצטרף לשביתה של 100 דקות ביום ראשון הקרוב * כלל ביטוח, הראל ואיילון יקיימו התכנסויות תמיכה * מנכ"ל מגדל רונן אגסי: תומכים בכל יוזמה שתסייע לשובם של החטופים

חברות ביטוח מצטרפות ליוזמת ההסתדרות "עוצרים ומזדהים" למען השבת החטופים ביום א' הקרוב. מגדל תצטרף לשביתה בת 100 דקות ביום ראשון, במלאת 100 ימים למתקפת ה-7 באוקטובר.  רונן אגסי, מנכ"ל מגדל, מסר: ״ליבנו עם החטופים, הנעדרים ובני משפחותיהם. תומכים ומחזקים כל יוזמה שתסייע לשובם במהרה ובשלום״.

חברת הראל אומנם לא תצטרף לשביתה ביום ראשון הקרוב, אך תקיים מפגש תמיכה למען השבת החטופים והחטופות.

בחברת כלל ביטוח צפויים לבצע ביום ראשון הקרוב מהלך הזדהות במסגרתו בשעה 11:00 תהיה התכנסות מכל מרחבי החברה להקראת שמות החטופים ולהפרחת 100 בלונים צהובים. מהחברה נמסר: "כלל ביטוח תעצור את פעילותה כדי לחבק ולהזדהות עם משפחות החטופים, וביניהם עובדי החברה, אילן דלאל שבנו גיא נחטף על ידי החמאס וקרן בן עמי, שגיסה אוהד נחטף גם כן, והם עדיין מוחזקים על ידי החמאס".

גם איילון תציין בראשון הקרוב בשעה 11 בבוקר 100 ימים לחטופים בשבי החמאס בפעילות חוצת-חברה בהשתתפות עובדי איילון והמנכ"ל.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד קורא לעובדים ולציבור הרחב לקחת חלק במהלך ההזדהות, במסגרת "עוצרים ומזדהים", שיתקיים ביום ראשון ה-14 בינואר בשעה 11:00 בבוקר. "נעצור למאה דקות, לא נשבות, ונזעק את זעקת החטופים", הבהיר יו"ר ההסתדרות. בדברי ההסבר שלו ליוזמה אמר: "אנחנו נמצאים בנקודה קריטית, וכתנועה החברתית הגדולה בישראל אנו חייבים להירתם למען החטופים שלנו".

זאת לא הפעם הראשונה שחברות הביטוח מיישרות קו עם יוזמות ומהלכים של ההסתדרות. לפני כשנה (מרץ 2023), עם ההתקדמות בחקיקה של הרפורמה המשפטית החליטה ההסתדרות להשבית את המשק, חברות הביטוח הצטרפו ליוזמת ההסתדרות וכצעד תקדימי הודיעו החברות הפניקס, הראל, מגדל וביטוח ישיר  כי הן שותפות להכרזה על השבתת המשק. חברות ביטוח נוספות הודיעו על שיתוף פעולה עם עובדים שמעוניינים לשבות.

 

 

 

 

 



כתיבת תגובה