ספיר פריסט רובין, מנהלת פרויקטים ותפעול תהליכים ב-Mpcheck: גילוי מוקדם הוא חשוב – אנשים לא הולכים להיבדק ומגלים מאוחר מדי מחלות שהיו יכולים למנוע ולטפל בהם מראש

ספיר פריסט רובין, מנהלת פרויקטים ותפעול תהליכים ב-Mpcheck: גילוי מוקדם הוא חשוב – אנשים לא הולכים להיבדק ומגלים מאוחר מדי מחלות שהיו יכולים למנוע ולטפל בהם מראש

"המתחרה הכי גדול שלנו הוא חוסר המודעות וחוסר הרצון של אנשים לבדוק ולדעת - ובהתאם, האתגר הכי גדול שלנו זה לרתום אנשים לבדיקות ולעשות את זה בצורה הכי חלקה ונעימה שיש". פרויקט המנהלים הצעירים של פוליסה בענף הביטוח לשנת 2024

ספיר פריסט רובין

ספיר פריסט רובין, מנהלת פרויקטים ותפעול תהליכים ב-Mpcheck. פריסט רובין בת 30, נולדה בראשון לציון, גדלה ביבנה וכיום מתגוררת בחולון. נשואה + קטנצ'יק בדרך ושני כלבי האסקי מושלמים. פריסט רובין בעלת תעודת הנדסאי למערכות קולנוע וטלוויזיה, תואר ראשון בקולנוע ותעודת הוראה. בשעות הפנאי היא עושה עבודות יצירה בעיקר באפוקסי, טיולים בארץ ובעולם, סריגה וקריאה.

 

 

 

מיטל מקובר. צילום: מאיה משיח

מיטל מקובר, מנהלת סיכונים מרחב מרכז, כלל חברה לביטוח: "מנהיגות היא לדמיין מה יש מעבר לאופק ולהוביל לשם. כל כך מחויבת, כל כך שירותית, מרגיש כאילו היא חלק מהעסק שלך, והכל בנועם ובחיוך".

 

 

 

 

כיצד הגעת לעסוק בתחום הביטוח?

פריסט רובין: העבודה שלי היא עם זיקה מאוד משמעותית לתחום הביטוח והחיתום. איך הגעתי לזה? לחלוטין במקרה. אחרי תקופה שחיפשתי מה הכיוון שלי ואיפה אני רואה את עצמי בשנים הקרובות, גללתי בלינקדין, ומנהל שעבדתי איתו בעבר שיתף משרה של מנהלת תפעול ושירות. החלטתי שאין לי מה להפסיד ושלחתי קורות חיים. הגעתי ללא ניסיון ובעיקר עם אינטואיציה טובה. פגשתי את ניצן להט, מנכ"ל ובעלים של החברה ומשם הכל היסטוריה.

איפה את שואפת להיות בעוד 10 שנים?

פריסט רובין: מתפתחת ביחד עם Mpcheck ועוזרת לפתח את החברה בכל כיוון אפשרי. מהרגע שנכנסתי לתפקיד אפשר להגיד שהתאהבתי, קלטתי את התחום מאוד מהר, הצלחתי להשתלט וללמוד בעצמי המון דברים, להתחבר עם אנשים בתוך הארגון ומחוצה לו. זה נתן לי אמונה בעולם הזה. תמיד הייתה לי אהבה וזיקה לעולם הרפואי ופה יש לי הזדמנות של ממש להיות חלק משינוי מאוד גדול, ואני לא אוותר על זה כל כך בקלות. אנחנו באופן חד משמעי נפתח את עולם הבדיקות לגילוי מוקדם ונביא לשינוי בארץ ובעולם.

האם וכיצד התחום שלך מושפע מהמלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר?

פריסט רובין: מבחינת הקטגוריה של גילוי מוקדם, לצערי חווינו דעיכה בעבודה וכמות הנרשמים. יחד עם זה, בתחום הביטוח אני חושבת שמהר מאוד התאוששנו. הביטוחים שאנחנו עובדים איתם אלו תחומים שאנשים עדיין צריכים אותנו. זאת, למרות הירידה של השוק שהמלחמה הביאה על כולנו. לקוחות עדיין המשיכו להיכנס ואנשים עדיין היו צריכים לעבור בדיקות. מהר מאוד עשינו התאמות למיקומים שאפשר או אי אפשר להגיע אליהם, הצלחנו להתאפס על עצמו ולחזור לתפקד.

איזה תחומים בענף הביטוח צריך לקדם בשנים הקרובות?

פריסט רובין: צריך לתת הרבה יותר דגש על תחום הבריאות. אנחנו חיים בעולם שהכל רץ לנו כל כך מהר ואנחנו ממש מפספסים את החיים, בטח בדברים שהם לא קריטיים וחשובים לנו באופן מידי. לכן כל הנושא של גילוי מוקדם הוא כל כך חשוב. אנשים לא הולכים להיבדק, אנשים מגלים מאוחר מדי מחלות שהיו יכולים למנוע ולטפל בהם מראש. ככל שהנושא הזה ייכנס ליותר תחומי חיים שלנו ונהיה יותר קשובים אליו – איכות החיים שלנו תשתפר.

מהם האתגרים המהותיים העומדים בפני הענף?

פריסט רובין: המתחרה הכי גדול שלנו הוא חוסר המודעות וחוסר הרצון של אנשים לבדוק, לדעת, להיבדק. ובהתאם, זה האתגר הכי גדול שלנו – לרתום אנשים לבדיקות ולעשות את זה בצורה הכי חלקה ונעימה שיש.

לאן הטכנולוגיות החדשות ייקחו את הענף?

פריסט רובין: הטכנולוגיה של Mpcheck תפתח את עולם הבדיקות הרפואיות ואת הנגשת הבדיקות בישראל ובעולם. מבחינתנו השמיים הם הגבול וככל שהטכנולוגיות ילכו ויתפתחו אנחנו נמשיך לחפש אותן ולמשוך אותן אלינו במטרה להנגיש את עולם הבדיקות הרפואיות לכל מי שירצה לבצע אותן.

איזה כלי ניהולי או מקצועי שיפר משמעותית את המקצועיות או תהליכי העבודה?

פריסט רובין: אני לא חושבת שיש כלי ניהולי או מקצועי ששיפר את המקצועיות או תהליכי העבודה אצלי באופן אישי. הגעתי לתחום ולעולם הזה ללא ניסיון, עם אינטואיציה טובה, עם ראש וגישה לאנשים ומתוך זה אני עובדת על שיפור התהליכים שלנו. יכול להיות שאם אוסיף לזה כלים לימודיים זה יפתח את העולם שלי עוד יותר ובהתאם את תהליכי העבודה שלנו.

איזה חידושים או מגמות את רואה בחו"ל שעשויות להיות רלוונטיות לתחום בישראל?

פריסט רובין: דווקא אני מגיעה מהצד השני, מהצד שרוצה להנגיש אל העולם את מה שיש לישראל להציע. בדיקות לגילוי מוקדם אלו באמת בדיקות שמצילות חיים. ובהתאם, אנחנו צריכים להנגיש את הנושא כמה שיותר. עם הטכנולוגיות ש- Mpcheckמביאה, אני רוצה להאמין שיותר אנשים יהיו מעוניינים בביצוע הבדיקה.

 

 

 



כתיבת תגובה