כרמית פלר, מנהלת תוכן ושיווק ב-Surance.io: חלק משמעותי מהעבודה הוא להעלות את המודעות של האנשים בכלל והמבוטחים בפרט לסכנות של מתקפת סייבר וכיצד ניתן למנוע אותן

כרמית פלר, מנהלת תוכן ושיווק ב-Surance.io: חלק משמעותי מהעבודה הוא להעלות את המודעות של האנשים בכלל והמבוטחים בפרט לסכנות של מתקפת סייבר וכיצד ניתן למנוע אותן

פלר: תחום ביטוח הסייבר לאנשים פרטיים הוא צעיר יחסית - רבים עדיין לא מודעים לחשיבות של ביטוח סייבר, וחושבים שזה רלוונטי רק לעסקים. פרויקט המנהלים הצעירים של פוליסה בענף הביטוח לשנת 2024

כרמית פלר

כרמית פלר, מנהלת תוכן ושיווק ב-Surance.io. פלר בת 42, נולדה וגדלה בירושלים, גרה כיום בקריית אונו. נשואה +3 ילדים. בעלת תואר שני בהצטיינות בתקשורת, תואר ראשון בפסיכולוגיה ותקשורת, מצטיינת דיקאן, שניהם מאוניברסיטת ת"א. בשעות הפנאי אוהבת יוגה ופילאטיס, טיולים ואפייה. אם לא הייתה עוסקת בענף, פלר כנראה הייתה מנהלת שיווק בהייטק. לדבריה, מדובר בתחום נוסף שיש לו השפעה חיובית על חייהם של אחרים. פלר עברה הסבה מעיתונאית כלכלית לשיווק וכתיבת תוכן, תחום בו עוסקת זה 15 שנה. זאת, מתוך רצון עז להשפיע על הצלחה עסקית מבפנים ולא רק לנתח ולדווח.

סער בר. צילום: פיני סילוק

סער בר, מייסד שותף ומנכ"ל שורנס: "לכרמית פלר יש כישרון לכתיבת תוכן למוצר ולאפליקציה המנטרת סכנות סייבר. הכתיבה שלה שדרגה את התקשורת מול המבוטחים וחווית הלקוח שלהם, בשיתוף פעולה עם צוות הסייבר המנוסה בשורנס וחברות הביטוח. כרמית הובילה את התכנים בהפצה האחרונה של מוצרי החברה עם ביטוח ישיר. למוצר יש אחוזי רכישה גבוהים במיוחד. עבודתה של פלר מסייעת להעלאת המודעות לסכנות סייבר ומנגישה את החינוך לסייבר. פלר סייעה להגיש את שורנס כמועמדת לפרס ביטוח סייבר בתחום האינשורטק באירופה בטקס שייערך בפברואר ולאחרונה נודע כי שורנס עלתה לגמר. היא גיבשה תוכנית שיווקית ויצרה חומרים שיווקיים לכנסי אינשורטק בארץ ובחו"ל".

 

 

כיצד הגעת לעסוק בתחום הביטוח?

פלר: תמיד עניין אותי לנתב את העשייה שלי לתחומים שישפרו את החיים של אנשים, ינגישו מידע ויגרמו להם להרגיש יותר בטוחים. עבודת התזה שלי עסקה במחקר כיצד להפחית תאונות דרכים שנגרמות מהסחות דעת, ויצירת קמפיין מודעות בעקבותיו.

המטרה של עולם הביטוח היא גם לגרום לאנשים להרגיש בטוחים יותר ולהפחית את הסכנות לפגיעה ולנזק. לכן, כשחבר הכיר לי את שורנס, שעוסקת בביטוח סייבר לפרט, מאד התלהבתי, וישר התחברתי לסער בר, המייסד והמנכ"ל ולצוות המסור של שורנס.

חלק משמעותי מהעבודה הוא להעלות את המודעות של האנשים בכלל והמבוטחים בפרט לסכנות של מתקפת סייבר וכיצד ניתן למנוע אותן.

איפה את שואפת להיות בעוד 10 שנים?

פלר: בתפקיד ניהולי בכיר בתחום, שיקדם את האינשורטק הישראלי, בעלת יכולת השפעה על קבלת ההחלטות.

האם וכיצד התחום שלך מושפע מהמלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר?

פלר: מצד אחד, לצד המתקפה הפיזית, יצאו מתקפות סייבר נרחבות נגד ישראל וניסיונות הונאה דרך הרשתות החברתיות, הווטסאפ וכו'. למשל, ניסו לנצל את טוב ליבם של אנשים והתחזו למטה החטופים. מצד שני, קשה למשוך את תשומת הלב לכך בשיא המלחמה, כשהמון אנשים מגויסים בצו 8, כשהלב של כולנו עם משפחות החטופים והמשפחות השכולות. אז צריך למצוא דרך להלך בין הטיפות, וכמובן שאנחנו מחכים לחזרתם של כל החטופים.

זה לא סוד שלחברות סטארט אפ ישראליות קשה יותר לפרוץ לשוק הגלובלי באקלים הנוכחי, אבל כחלק מהסטארט אפ ניישן, תעשיית האינשורטק חיה ובועטת ולא נחה לרגע. אנחנו פועלים בכל החזיתות ומייחלים לכך שהמצב במדינה ישתפר וכך גם התעשייה תשוב לקדמותה ואף למעלה מכך.

איזה תחומים בענף הביטוח צריך לקדם בשנים הקרובות?

פלר: לדעתי, צריך להשקיע רבות בפיתוח מוצרים חדשניים ומתאימים יותר לצרכים המשתנים של הלקוחות. בנוסף, יש צורך בשיפור השירות והזמינות של חברות הביטוח, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

מהם האתגרים המהותיים העומדים בפני הענף?

פלר: הצורך להנגיש ולהתאים את המוצרים והשירותים לעולם הדיגיטלי ולטכנולוגיות חדשות כמו בינה מלאכותית ו-Big Data. אתגר נוסף הוא אתגרי אבטחת מידע וסייבר הולכים וגוברים.

בנוסף, עלייה במודעות הצרכנית לזכויותיהם ולשווקים אחרים, המובילה לביקוש למוצרים חדשניים ולשירות איכותי יותר.

לאן הטכנולוגיות החדשות ייקחו את הענף?

פלר: אני מאמינה שטכנולוגיות כמו בינה מלאכותית, Machine Learning ו-Big Data יובילו לשינויים משמעותיים בענף הביטוח. הן יאפשרו לחברות הביטוח לפתח מוצרים מותאמים אישית, לתמחר סיכונים בצורה מדויקת יותר ולשפר את שירות הלקוחות.

איזה כלי ניהולי או מקצועי שיפר משמעותית את המקצועיות או תהליכי העבודה?

פלר: כלי AI כמו Chat GPT, Bard, WriteSonic מאד ייעלו את העבודה שלי. הם טובים במתן רעיונות וכיוונים חדשים, בתמצות של נתונים ועוד.

איזה חידושים או מגמות את רואה בחו"ל שעשויות להיות רלוונטיות לתחום בישראל?

פלר: בחו"ל אנו רואים התפתחות של ביטוח לפי שימוש (Pay-as-you-go), ביטוח מיקרו – ביטוחים זעירים וזולים המותאמים לצרכים ספציפיים, כמו ביטוח לטלפון נייד, ביטוח למכשירים אלקטרוניים.



כתיבת תגובה