יפית השרף מונתה לסמנכ"לית השיווק של קבוצת קוואליטי מבית הפניקס

יפית השרף מונתה לסמנכ"לית השיווק של קבוצת קוואליטי מבית הפניקס

בתפקידה האחרון הובילה את מחלקת ה-Marcom בדלויט * השרף תוביל בקוואליטי מהלכים שיווקיים התומכים במטרה לסייע לסוכנים ולסוכנויות לבצע עבודה שיווקית חכמה ובעלת ערך ללקוחות * איתי ברדה, יו"ר קוואליטי: אני בטוח שבזכות ניסיונה הגלובלי והמקומי, כישוריה ואישיותה היא האדם הנכון להצעיד את החברה קדימה

 

יפית השרף מונתה לסמנכ"לית השיווק של קבוצת Quality (קוואליטי) מבית הפניקס. בחברה מציינים, כי להשרף רזומה עשיר וניסיון רב שנים בתחום השיווק של יותר מ-15 שנה. בתפקידה האחרון הובילה את מחלקת ה-Marcom בפירמת הייעוץ דלויט, והיא מביאה איתה מומחיות ייחודית בפיתוח אסטרטגיות שיווק מורכבות בדגש על מתן ערכים ופתרונות שיווקיים יצירתיים.

נמסר כי במסגרת תפקידה, השרף תוביל מהלכים שיווקיים התומכים באסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של הקבוצה במטרה לסייע לסוכנים ולסוכנויות לבצע עבודה שיווקית חכמה ובעלת ערך רב ללקוחות.

בחברה מציינים כי המהלך הוא חלק מהתוכנית האסטרטגית של קוואליטי להרחיב את הערך השיווקי לסוכנים ולסוכנויות הקבוצה ויצירת יתרונות תחרותיים חדשניים. כחלק מהתוכנית האסטרטגית, תפעל השרף לפיתוח יוזמות שיווק חדשניות, שחלקן אף לא קיימות בענף, שיספקו לסוכני הקבוצה נראות משודרגת ויציידו אותם במיומנויות ובתובנות הנדרשות, כדי לעמוד בדרישות המתפתחות של הצרכנים המושכלים של היום ולספק את הפתרון המותאם ביותר עבורם.

מהחברה נמסר עוד, כי קוואליטי ממשיכה להשקיע ולהעניק ערכים מוספים לסוכני וסוכנויות הקבוצה, במטרה להמשיך ולהוביל את ענף בתי הסוכן והסוכנויות בישראל. Quality נהנית מביקוש משמעותי ושיעורי צמיחה גבוהים.

יפית השרף: "אני נרגשת להצטרף למשפחת קוואליטי הצומחת ובטוחה שנמשיך ואף נאיץ את הצמיחה של הקבוצה באמצעות מערך השיווק, שצפוי להתרחב משמעותית. אנו מתכננים ליזום מהלכים שיווקיים פורצי דרך ונבצע קפיצת מדרגה משמעותית בניתוח הנתונים הפנימי שלנו, הטכנולוגיה המתקדמת והרשת הענפה. הצטרפותי לקוואליטי נובעת מהאמונה העמוקה שלי בהנגשת התכנון הפיננסי לכלל האוכלוסייה, אנחנו עובדים קשה עבור הכסף שאנחנו מרוויחים ולא מבינים מספיק מה הדרך הטובה ביותר לחסוך לפנסיה, להתכונן לפרישה, להשקיע ולהבין לאן הכסף שלנו הולך?".

איתי ברדה יו"ר קוואליטי: "אני שמח מאוד על הצטרפותה של השרף לקבוצה, אני בטוח שבזכות ניסיונה הגלובאלי והמקומי, כישוריה ואישיותה היא האדם הנכון להצעיד את החברה קדימה. אני בטוח שבתפקידה תדע להוביל את קוואליטי לקפיצת מדרגה משמעותית בתחום השיווק".

 



כתיבת תגובה