תגובות | הרלוונטיות של המקצוע

תגובות | הרלוונטיות של המקצוע

המבוטחים הם שיקבעו האם מקצוע סוכן הביטוח הוא ארכאי. תגובה לדברי יו"ר סניף חיפה בלשכת סוכני הביטוח, ליאור רוזנפלד
שלמה ברמץ

שלמה ברמץ

אמירתה של המפקחת על הביטוח, דורית סלינגר: "החוויה של רכישה באמצעות סוכן היא ארכאית ולא מתפתחת" בהחלט עושה שירות טוב לפרסומת הלא ראויה (בלשון המעטה) של "שוקה".

כעורך דין המייצג מבוטחים מול חברות הביטוח, הנני יותר ממזדהה עם דבריו של יו"ר סניף חיפה בלשכה ליאור רוזנפלד, לעניין הרלוונטיות של מקצוע סוכן הביטוח או עורכי הדין בכנס לשכת עוה"ד. מצבם של המבוטחים מול חברות הביטוח היה רע שבעתיים ללא סוכני הביטוח. אם קיים גורם מקצועי שמסביר, מנחה, מייעץ, משקיע ממיטב מרצו ומזמנו, לעיתים בתגמול לא הוגן – אלה הם סוכני הביטוח. הסכנה האמתית היא שנזקם המצטבר של המבוטחים (ללא סוכני ביטוח) מול חברות הביטוח, ילך ויגבר.

בידי המפקחת יש נתונים שנתיים, שאינם נסתרים, בעניין מספר הדחיות של תביעות קשישים במצב סיעודי, מבוטחים עם אובדן כושר עבודה, מבוטחים עם נזקי דירות, סירוב מתן פיצוי למועמדים לניתוח וכו'. הטענה  כי הפיקוח על הביטוח אינו גורם שיפוטי – היא הארכאית, הלא רלוונטית, והיא זו שצריכה שינוי. המבוטחים הם שיקבעו האם מקצוע סוכן הביטוח הוא ארכאי.

מקצועיות ללא פשרה, עצה מקצועית למבוטח / לקוח, נטולת כל פניות, היא הדרך הכמעט יחידה להמשיך ולהיות רלוונטיים בעיני המבוטח.

                                                                                       שלמה ברמץ



כתיבת תגובה