מפלגת ימינה לפוליסה: שוק הביטוח עמוס בתקנים וחוקים מיותרים שמקשים על סוכני הביטוח

מפלגת ימינה לפוליסה: שוק הביטוח עמוס בתקנים וחוקים מיותרים שמקשים על סוכני הביטוח

במפלגת ימינה סירבו לענות על השאלות של פוליסה ובחרו להגיב במסר כללי בלבד. זו הכתבה השלישית בסדרת כתבות, שבודקת מול המפלגות הצפויות לפעול בכנסת את עמדותיהן ביחס לנושאים החמים בענף הביטוח והפנסיה

חבר הכנסת נפתלי בנט, יושב ראש סיעת ימינה. מקור: ויקימדיה

מאת מרינה פובולוצקי

"ימינה תפעל להסרת חסמים ביורוקרטיים וצמצום הרגולציה במשק בכלל ובשוק הביטוח בפרט". כך נמסר מטעם דוברות המפלגה לפוליסה במסגרת סדרת כתבות, שבודקת מול המפלגות הצפויות לפעול בכנסת את עמדותיהן ביחס לנושאים החמים בענף הביטוח והפנסיה.

עוד הם מוסיפים, כי "שוק הביטוח במדינת ישראל עמוס היום בתקנים וחוקים מיותרים שמקשים על סוכני הביטוח בעבודתם. ימינה בעד תחרות ,אבל תחרות הוגנת, בלי העדפה לשחקן מסוים על פני שחקן אחר".

מדוברות המפלגה נמסר עוד, כי "תוכנית סינגפור של ימינה (מצע המפלגה שפורסם בימים אלה, מ.פ.) תוריד מיסים באופן דרסטי ותעלה את שכר הנטו של העובדים, ביניהם סוכני הביטוח. יישום המדיניות הכלכלית של ימינה תקל על סוכני הביטוח ותהפוך את מקצוע סוכן הביטוח לרווחי יותר".

 

סירוב לענות על שאלות פוליסה

 

בדוברות המפלגה בחרו שלא להתייחס לשאלות פוליסה על הסוגיות הבוערות כיום בענפי הביטוח והפנסיה. בין השאר לא התקבלו תשובות על השאלות: האם יקדמו אכיפה על חובת ההפקדה לפנסיה לעצמאים? האם יאפשרו לבנקים להיכנס לתחום הביטוח והפנסיה בתוך ו/או מחוץ לסניפים? ומה עמדת המפלגה בנוגע לגיל הפרישה לנשים.

בימינה, כך נראה, מסרבים בשלב זה לרדת לרזולוציות האלה.

 

 

 



כתיבת תגובה