חני ברזילי, מנהלת מכירות ארצית במיי דוקטור: יש לקדם תחומים של רפואה מודרנית ואלטרנטיבית ולאפשר טיפולי מנע שמונעים או מפחיתים את הסיכויים לחולי

חני ברזילי, מנהלת מכירות ארצית במיי דוקטור: יש לקדם תחומים של רפואה מודרנית ואלטרנטיבית ולאפשר טיפולי מנע שמונעים או מפחיתים את הסיכויים לחולי

ברזילי: האתגר בענף הוא איך לא להפוך את עולם הביטוח ל"עשירים בלבד" ולשמור על פרמיות ממוצעות עבור כיסויים מצילי חיים וכיסויים אלטרנטיביים - פרמיות שיהיו תואמות לשכר הממוצע במשק ושוות לכל כיס. פרויקט המנהלים הצעירים של פוליסה בענף הביטוח לשנת 2024

חני ברזילי

חני ברזילי, מנהלת מכירות ארצית במיי דוקטור, בת 37, נולדה בבאר שבע ומתגוררת בחולון, נשואה + 3. בעלת תעודת מקצוע ממכללת תפנית. בשעות הפנאי עושה אימוני תנועה, טיולי אופניים משפחתיים, קמפינג, ציור וסרטים.

 

 

 

 

 

 

 

 

ישי קמחי, מנכ"ל מיי דוקטור: "חיפשנו מפקחת סוכנים ומצאנו מנהלת מכירות ארצית מוכשרת ומסורה שהסוכנים מכנים אותה "היועצת העסקית שלי". חני מטמיעה בעקביות אצל הסוכנים את הדרך והאסטרטגיה שלה ואנו רואים את שביעות הרצון הרבה של הסוכנים בעבודה איתה. מה שאומר שבחרנו נכון".

 

 

 

 

 

האם וכיצד התחום שלך מושפע מהלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר?

ברזילי: בראש ובראשונה עלה הצורך בשירותים שאנחנו מספקים כגון טיפולים פסיכולוגיים ורפואה משלימה ויצאנו עם המוצר "העצמה נפשית". מעבר לכך, כל סוכן שני גויס ומי שלא גויס שמר על מבצר ביתו ושהה עם הילדים. התחום שלנו, העולם שלנו – אלו הם סוכני הביטוח, הם השותפים שלנו. היה לנו חשוב גם כאן למצוא מענה עבורם ולראות מה אנחנו יכולים לעשות כדי לעזור להם לייצר פרנסה גם כשהם אינם זמינים. לכן החלטנו בחודש השני למלחמה להקים מוקד מכירות עבור סוכני ביטוח כדי שהם יוכלו להיות עם הילדים שלהם או להיות בחזית בזמן שאנחנו כאן דואגים לפרנסה שלהם.

איזה לקונות את מזהה בתחום שדורשות פתרון?

ברזילי: הפגם המהותי בתחום שלנו הינו חוסר הידע של הציבור. ברגע שהציבור ייחשף ליותר ידע והבנה בעולם הביטוח אז הסוכן יוכל לעשות את עבודתו בצורה טובה יותר. לא ייתכן שב-2024 יש עדיין אזרחים שלא יודעים מה המשמעות של ביטוח ולא מבינים את הצורך של ביטוחים. כמובן גם בהיבט הפנסיוני והחשיבה אל תוך גיל הפנסיה. חובה לדאוג להשכלה כבר בתיכון. הפגם הזה גם מוביל לפגם גדול יותר שהוא התדמית של סוכן ביטוח בארץ. בעבר סוכן ביטוח הוכר כישות מקצועית שיש להעריך ואילו היום ניתן לראות, כי סוכן הביטוח מצטייר כאיש מכירות קר ולא מקצועי. זה מתחיל מהפרסומות (שוקה ודומיהם) ומגיע גם לפיקוח שלא אחת מוביל רפורמות שפוגעות בסוכן הביטוח ומציגות אותו באור שלילי – זה חד משמעית אחד הפגמים הגדולים והמסוכנים בתחום.

איזה תחומים בענף הביטוח צריך לקדם בשנים הקרובות?

ברזילי: כמובן שבראש ובראשונה תמיד יש לקדם בענף תחומים וכיסויים מצילי חיים. יחד עם זאת יש לשים לב כי העולם מתקדם, הרפואה מתקדמת ויש לאפשר למבוטחים ליהנות מהקידמה ולקדם תחומים של רפואה מודרנית, אלטרנטיבית ולאפשר להנגיש טיפולי מנע – כמו שאומרים  "להקדים תרופה למכה". משמע, לאו דווקא כיסויים רק לאחר גילוי מחלות/ בעיות רפואיות קשות אלא לאפשר טיפולים אשר מונעים או מפחיתים את הסיכויים למחלה כזו או אחרת.

מהם האתגרים המהותיים העומדים בפני הענף?

ברזילי: הלקות הכי גדולה היא תדמיתו של הסוכן בפני האזרח הישראלי, וזה גם האתגר בעיני. יש לתקן את תדמית סוכן הביטוח בפני האזרחים. אתגר חשוב לא פחות הוא איך לא להפוך את עולם הביטוח ל"עשירים בלבד" ולהצליח לשמור על פרמיות ממוצעות עבור כיסויים מצילי חיים, ועבור כיסויים אלטרנטיביים. פרמיות שיהיו תואמות לשכר הממוצע במשק ושוות לכל כיס.

לאן הטכנולוגיות החדשות ייקחו את הענף?

ברזילי: ברור לחלוטין שהטכנולוגיות החדשות ישפרו ויקצרו את השירות למבוטח. רבים מאמינים בחשש, כי הדיגיטציה תגרום להעלמות הסוכן, אבל אני מאמינה שלעולם לא יעלם הצורך והחשיבות של סוכן ביטוח. הענף יגיע להתייעלות מקסימלית בזכות הדיגיטציה ולא רק ברמת מערכת היחסים שבין הסוכן למבוטח אלא גם ברמת כיסויים שינגישו רפואה עד הבית החל מייעוץ רופא מומחה אונליין ועד בדיקות מורכבות יותר.

איזה כלי ניהולי או מקצועי שיפר משמעותית את המקצועיות או תהליכי העבודה?

ברזילי: בקורונה כל העולם התרגל לערוך פגישות אונליין, זה בהחלט שיפר וייעל את תהליכי העבודה – זה מאפשר לנו לקדם שיתופי פעולה, הדרכות, פגישות וכו' ללא תלות בזמינות גאוגרפית. כגוף שעובד עם סוכני ביטוח מאילת ועד הצפון – זה בהחלט דבר שעוזר לקדם את העבודה.

איזה חידושים או מגמות את רואה בחו"ל שעשויות להיות רלוונטיות לתחום בישראל?

ברזילי: חידוש משמעותי בתחום הביטוח הוא כל עולם הסייבר. ישראל היא מעצמה בכל הנוגע לסייבר ובשנה-שנתיים האחרונות מזהים כאן את הפוטנציאל בהקשר הביטוחי. גם בכל הנוגע לבלוקצ'יין ו-AI – נראה את זה נטמע בתוך עולם הביטוח. אומנם יש הרואים את ענף הביטוח כשמרן, אבל לא רחוק היום שישלמו תביעות בבלוקצ'יין ו-90% מהפעולות בביטוח, החל מחיתום ועד סילוק תביעות, יבוצעו בטכנולוגיית AI.

 



כתיבת תגובה